Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Google algoritmus frissítés rázta fel a 2018-s őszt

2018.10.14

A hazai weboldal tulajdonosok egyik napról a másikra vesztették el a top poziciójukat a medicina update jóvoltából. És számos egészségügyi témával foglalkozó magazin és hír oldal került előre. A vállalkozók sötét erőket vélnek felfedezni, hogy a Google így bírhassa rájuk, hogy még többet költsenek Google Ads régebbi néven Adwords-re.

Medicia update mögött ez a valós ok áll

A Google a hiteles, megbízható weboldalakat részesíti előnyben. És az egészségügyi, életmód téma teljesen ilyen, gondoljunk bele a weben bárki bármit közölhet és ennek milyen súlya van.

Ami alapján a Google meg tudja határozni, hogy egy weboldal tartja a szavát és mások által is mérvadó azok a külső hivatkozások. Vagyis azok az oldalak kaptak valószínűsíthetően ilyen visszaesést akik vagy nagyon gyenge oldalakról kaptak linket vagy olyan linképítési módszerrel szereztek linkeket miket a Google ma már nem vesz figyelembe.

Ezzel is meg mutatta Google a vállalkozások számára, hogy a SEO szakmán belül is milyen nagy különbségek lehetnek, főleg linképítő és linképítő között.